ny dator

Har äntligen köpt mig en ny dator, dock förstår jag mig inte riktigt på den till 100 % så jag tror jag ska be min kära lillasyster komma och ha en introduktion med mig hihi...är väldigt nöjd med den annars, fast att den gjorde mig fattig, men jag får se det som en investering. =)
Har varit ledig idag, så har då passat på att städa och lite sånt, lite surt att jag vaknade tidigt med huvudvärk då jag är ledig och har tid att sova. Jobbade ett dygn i Robban mån-tis och fick upp under natten och tidigt på morgonen så jag behövde en sovmorgon men men så kan det gå. Ut i skogen och jobba i morgon också, dygn.
Suttit och funderat idag (inget ovanligt) blir galen på mig sj och har bestämt att nu måste jag skärpa mig...funderar mycket över vad jag säger ibland och allt är väl inte av bästa kvalitet, fattar verkligen inte varifrån jag får all skit jag häver ur mig?? Konstigt...suck och i vissa fall blir det ju pinsamt, speciellt i ett fall...ojoj, måste ju tro jag är halvt galen.
Har förresten äntligen börjat jobba på schema, känns skönt för då kan jag planera lite mer, så snart blir det en tripp hem till mamma och pappa, inte varit hem sen i julas så det är väl kanske dags att göra ett litet besök? Bara så himla jobbigt sitta på en buss i flera timmar, men men om det kan göra folk glada så kan jag väl offra mig lite ;P
Just nu är jag otroligt uttråkad, fortfarande en gnagande huvudvärk blää...jaja jag tror jag ska kasta mig i soffan en stund istället för att sitta här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0