Älskar mitt jobb

Gud vad jag kænner mig glad just nu. Ett en patient fråga om jag jobbade ensam på denna avd eftersom att det bara ær jag som springer omkring, vilket ær sant, jag har 7 pat helt sjælv ikvæll, varav en ær terminal, så det gør mig glad, att pat. ser att jag jobbar. Det andra som gør mig glad var nær en anhørig till den palliativa pat kom fram ocg fråga mig hur allvarligt læget var och jag kunde på ett fint sætt førklara før henne att slutet ær ganska næra...hon tackade mig så mycket sen och sa att jag var snæll. Jag kænner mig otroligt nøjd med min insats ikvæll, kan lægga mig och vara nøjd med vad jag gjort..jag har hjælpt folk och dom uppskattar det jag gør før dem... detta ær varfør jag ælskar mitt jobb, det handlar om att ge och ta....jag gør det jag kan før att de ska må så bra som møjligt, tillbaka får jag uppskattning som gør att jag mår bra, då vinner alla i slutændan. tror alla mina patienter jag har haft ikvæll gillar mig, fick den kænslan ;) sov gott det ska jag gøra!

Kommentarer
Postat av: Hille

:) Klart de gillar dig!

2011-05-02 @ 16:22:48
URL: http://www.surhumlan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0