Det är inte meningen verkar det som

Verkar inte vara meningen att jag ska få se Metallica live nångång! Detta är tredje ggn jag försöker men det är alltid något som strular till det, nu är det jobbhelg den 3 juli, suck, känns besvärligt att byta bort en hel helg.. typiskt

Sitter och funderar om jag ska sova lite till så jag orkar vara upp i natt, men var inte så himla sugen på att sova mer (konstigt va? sova är ju min hobby) Borde duscha och sen sticka iväg till Pervin innan jobbet, tror jag faktiskt ska ta en prommis till henne istället för att cykla hmm....positivt med cykel är ju att jag är hemma så mycket snabbare i morgonbitti...men om jag går så får jag ju min motion för söndag, har ju precis laddat ny musik i telefonen, eller ny och ny, gammal musik men som är ny i telefonen.

ha en fin dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0