Fre

Jobbat dygn ute på satellit tor-fre, ute och körde till kl 03.00 ca, hann sova några timmar innan vi skulle upp och tillbaka till stan, kände mig som en zombie...och sen så märker jag nu att jag är på dåligt humör, måste ha att göra med sömnbristen att göra, får bli en halvtidig kväll ikväll. Jobbar natt i morgon och då kan jag inte hålla på att vara sur måste visa min bästa sida ;) Kommer vara sjukt nervös för nattpasset i morgon...känner redan att hjärtat slår lite... (är inte nervös för jobbet ska jag kanske tillägga, det går så bra så, nej detta gäller nå annat) men det ska bli spännande,längtar. :D

Till veckan blir det pass i Ske igen. De har RAKEL utb (nytt kommunikationssystem) så då behövde d lite hjälp så det ska bli skoj att åka och jobba lite där, ett dygn och ett dagpass. Sova hos lilla Sandra mellan passen och så försöka hinna träffa Karin emellanåt.

På måndag kommer mamma och hälsar på så då blir det att äta lunch på stan och en fotbehandling, sen måste jag jobba lite. Men då jag kommer hem på kvällen så blir det lite qualitytime med mor och syster hemma hos mig.

Är även lite halvsugen att åka hem till byn och träffa en massa folk, inte vart hemma sen jul nu, kanske dags??

ha en fin kväll alla och en trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0