hemlængtan el dålig dag?

vet inte om jag kænner hemlængtan eller bara har en dålig dag, men kænner att jag vill att denna dag ska ta slut snart...vill hem och surra med Sandra...orkar inte jobba ikvæll.

Læste hennes blogg och børja sakna ambulansen massor...længtar till sommaren då jag får gå in på ett 100 % schema, slippa slåss om de få timmar som finns med andra vikarier, it sucks! men vad gør man inte før drømjobbet?! Fick erbjudande att jobba på ambulansen i Finnmark, tack men nej, det ær Sverige som gæller, skulle kunna tænka mig åka en period om det blir lite jobb till høsten, annars blir det væl tillbaka till A-hus igen... børjar ju kænna mig lite halv hemma hær nu....kænner ju till och med igen personalen på vissa avd. =P

Ne men som sagt så længtar jag tills jag sitter på flyget hem och ænnu hellre tills jag sitter hemma i min lægenhet!! oj så skønt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0