læmna ut sig på bloggen..

..ne gør mitt bæsta før att inte læmna ut alla mina tankar, men detta blir ju ofta ett resultat av tråkiga innehållsløsa inlægg....satt och prata med Hillevi just om detta och fick ett sug att blogg, æven fast jag inte har nå att skriva.

jobbar i helgen 7.30-22.30 både lør och søn, sen halv sex på mån børjar resan hem och jag halv længtar lite, ska bli skønt komma hem till min egen sæng och ett ordentligt tæcka och inte bara en sjukhusfilt...

igår var jag och sandra nere i Lillestrøm som sagt var och åt middag på egon, hur gott som helst, trodde magen skulle spricka. Blev lite små shopping också, hoppas allt får plats nu nær væskan ska packas (ikvæll).

Som sagt, inget att skriva just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0