Mycket bra natt

Har haft en väldigt bra jobbarnatt.Lagom med körningar,så pass många att vi haft att göra nästan hela tiden, men ändå inte jätte stressigt, dock har det varit en del annorlunda körningar med diffusa symtomer. Haft en jätte bra kollega att jobba med och det gör ju saken ännu bättre. Vi hade ett vaket pass dvs. vi får inte gå och sova, vi sitter på akuten mellan körningarna och ska assistera dem om det behövs. Det var Kulturnatta inatt också,men vi hade det lugnt, slapp fyllor vilket känns bra, spya är ju inte det mest trevliga precis. Så för att summera kvällen kort: trevligt sällskap, rock klassiker, underbart jobb och härligt väder= lyckat.

Var ganska trött på morgonen då jag skulle hem iaf. Påväg hem så kommer jag rakt på en trafikolycka, första trafikolyckan jag ser som civil, vad jag kan minnas iaf, läste om den i tidingen just, förmodligen rallfylla, kan säga att bilen inte såg så fin ut precis.

Sov till kl 15.00 och kunde ha fortsatt men tvinga mig upp för att inte vända helt på dygnsrytmen, dags vända tillbaka nu, ska vara på stan i morgon kl och hämta upp mammsen och sen blir det jobb i morgon em.

Så vad som står på schemat i morgon är att hämta upp mamma på Dragonen, sen till syster och hämta upp henne innan vi ska på stan och äta lunch, shoppa skor och få fotbehandling innan jag ska sticka på jobbet.

Blir Skellefteå till veckan också, tis-tor, fått två pass på ambu där, de har RAKEL utb. känns skoj, men jobbigt åka buss, såå himla långtråkigt, har dock med mig mamma en väg iaf, hon ska hem till byn så då får vi sällskap iaf.

Borde nog gå och skriva en liten shoppinglista till i morgon, har lite andra saker jag borde inhandla då jag ändå är nere på stan.

Miss you my love!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0