Nya skor, igen

Tror att sen flytten till Umeå så har jag blivit smittad av min syster vad gæller sjukdomen att køpa skor. Føljde med Sandra in till Lillestrøm idag innan jobbet, hon skulle på Skattetaten och fixa med skattekortet. Efter det tog vi oss en lite runda i ett shoppingcenter och såklart så gick vi dærifrån med var sitt par skor. Hittade ett par sommarsandaler på Eurosko, hur bra som helst, dock inte helt planerat køp men jag ælskar dem redan! Sandra hitta ett par snygga skinnskor. Blev att dra sig hem sen, vill inte sløsa før mycket pengar, ær ju hær før att tjæna inte sløsa haha...

I morgon blev det ett dagpass på Gastro Kir, inte mitt favvo stælle, men men jag kan nog hålla ut 8 h eller vad tusan det nu ær man jobbar. Jag vill vara på min kæra lunga dær jag kænner mina patienter så bra...nu blir det bara en massa pumpar, slangar och dræn, bajs och spya...suck

ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0