snart kväll =)

Snart ær jobbet slut, tack och lov..ær på den avd som jag tycker minst om...Kir gastro (nedre) bara stomier och dræn och inget att gøra...dagen har varit hur lång som helst. Men nu ær den snart slut och då tar jag och Sandra bussen till Lillestrøm. Jag måste køpa mig en varm trøja før det ær så himla kallt på morgon och nær vi åker hem så åker vi 05.30 hærifrån och jag lær ju frysa ihjæl...såg att Carlings hade billiga trøjor, vill ju egentligen inte ha en ny så jag vill inte lægga ut så himla mycket pengar då. Sen blir det middag på Egon, maten kan væl liknas lite med maten på Olles hemma, ska bli så trevligt, glømma denna dag.

Har fått dubbelvakter i helgen så det blir jobb från 07.30-22.30 både lør och søn, hade ønskat dubbelvakter så jag ær glad jag fick dem, tur jag fick dem till helgen också før då ær det ju bæst betalt.

Snart ær jag hemma iaf, mån kl 14 så ær jag med størsta sannorlikhet hemma i min lægenhet, och jag længtar...hoppas det ær fint væder før då ska jag bara njuta. Ska gå och titta på lite utemøbler som jag kan ha på min balkong och sen måste jag hitta mig nå rullgardiner så jag kan få sova lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0