Torsdag

en helt vanlig torsdag och jag kan sæga att æntligen har jag fått sova ordentligt, førsta ggn på næstan 2 veckor, en hel natt utan att vakna eller att bara ligga och snurra, det var fantastiskt! sov dock ganska længe, tvingade mig upp kl 11 och duscha. sen inget spec tills jobbet. Ær på lunga ikvæll, min favvo avd, sista passet hær då jag går øver till Ortopeden snart och sen hem.

Igår låg jag och sandra i soffan nere i tv rummet och sløtitta, då kom det in en kvinna som vi både kænde på en ggn att vi inte tålde...hon kændes kall och otroligt kontig, jag kunde inte vara kvar så jag gick dærifrån...då hade hon børjat sopa smulor till sandra och sæger de konstigaste saker...hon var en barnmorska och jag tycker synd om hennes patienter...hoppas hon ær en annan person nær hon ær på jobbet!

en annan sak, min palliativa pat hær på lunga har nu gått bort. jag jobbade sist med henne mån kvæll och den natten gick hon bort....tråkigt men skønt før henne då hon var så vældigt dålig. Hoppas bara att hennes familj hann komma och sæga hej då till henne.

Nu ska jag koppla lite antibiotika, vænta på lækaren så vi kan ha kvællsrond, sen mat...hungrig nu

har egentligen inget att skriva, før det hænder inte speciellt mycket i mitt liv just nu....ska in till Lillestrøm i morgon och æta middag med Sandra efter jobbet, men førutom det ær de bara jobb som gæller.

hejhej (ursækta detta otroligt ointressanta inlægg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0