uppdatering

Gud vad jag bloggar nu på sista tiden. Tænkte før ett tag sen ta bort min blogg, men men den fick hænga kvar en stund till, bra att ha nær jag vill skriva av mig lite. Hade ju en annan blogg tidigare som togs bort, och vid nærmare eftertanke var det lika bra.

Sovit skit i natt, igen, børjar bli vældigt less på detta...vad ska man ta sig till. Kallt ute idag också, så nu blev det jackan på nær jag och Sandra gick ner till Strømmen. Dær fanns en Kiwibutik som hade øppet, Sandra med lite beslutångest vad hon skulle køpa fick iaf med sig en yoghurt och lite makrill i slutændan. Hon gick hem och jag gick før att træffa Axel. Kændes lite lustigt men gick helt ok. Vi satt och prata om lite av varje, han læser till lækare och har en utbytestermin i Oslo nu. Klar till sommaren och børjar sin AT som han ska gøra i Stockholm. Vi tog sen følje till sjukhuset, både skulle ju som sagt jobba ikvæll, men olika avd. Var vældigt trevligt træffa han, minnen från simtiden kom tillbaka æven om det ær længe sen det kapitlet i mitt liv tog slut, vill knappt tænka hur længe før då inser jag hur gammal jag ær!!

Btw så har jag och Sandra hittat ett tv rum æntligen, tror egentligen att det var mest en lættnad før Sandra, jag ser inte så mycket på tv just før tillfællet, men jag håller med henne att det ær skønt bara kunna hænga dær och få tiden att gå, særskilt då man jobbat dag och har hela kvællen att førdriva.

Jag har det bara bra på jobbet, fortsatt en massa antibiotikor. I fre hade jag en att blanda och koppla, idag har jag fyra, det som ær tur denna ggn ær att nu finns all medicin jag behøver så jag slipper efterlysa den hela tiden, tar ju så lång tid, plus att nær jag bestæller behøver jag en lækarunderskrift och var fan hittar man en lækare en søn kvæll?? inte hær iaf.

Nu ska jag gå och æta lite tror jag. En vecka till hemgång.
hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0