bra och dåligt

Börjar med det dåliga. Känner mig så himla dålig igen...hatar när denna känsla kommer, för typ ett tag sen kände jag mig bra och duktig på mitt jobb, men den toppen är borta nu och jag är nere i dalen och klampar i geggan...hade övningar på skolan idag och kände att jag var typ all over the place, ingen struktur eller nå, blir så stressad då folk ska titta på mig när jag ska göra något..usch...och nu känner jag bara känslan att jag suuuuger!!!
Nu till det trevliga, har varit på en arbetsintervju idag och har fått ett schema nu som sträcker sig fram till sommaren, kommer ev att få fylla ut det lite till om jag vill men jag vill avvakta lite tills jag får mitt sommarschema från ambulansen. Sen till hösten är jag välkommen att fortsätta jobba timmar på detta ställe, och det känns ju bra, hoppas jag kommer trivas... men det är som en person sa, ett jobb är ett jobb och pengar behöver man för att kunna köpa saker och jag måste fixa ABS bromsarna på bilen så det är bara att jobba på.
Nu blir det snart sängen tror jag, sitter och funderar om jag ska se greys eller om jag ska sova, hmm... jobbade ju natt i natt, och vi var ute och körde lite. Fick sova kanske 3 h och sen var det skolan resten av dagen. Måste säga att vi verkar ha en super bra klass. Iaf den halvklass som jag har övningar med, super härliga och trevliga människor som jag ändå känner mig ganska bekväm med. Vågar faktiskt prata och det är ovanligt!!!
Nu hoppa i badet iaf och värma mig lite eftersom jag fryser som vanligt.
hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0