Fest

Ikväll blev det fest efter många funderingar fram och tillbaka. hmm fest eller hemma och äta glass framför tv:n, jäkligt svårt val men tillslut så vann fest iaf. Tog bilen och åkte upp till Ålidhem, mötte upp en av mina arbetskamrater och fick sen lift av den gula bilen till festen som låg en liten bit bort, dock lämna de av oss på fel adress, känns ju stabilt hahah... det var iaf väldigt trevligt på festen, lite mer av mina arbetskamrater var där och akuten folk, blev en massa surr innan vi bestämde oss för att avlägsa oss. Nu är jag hemma igen, nykter och pigg, upp tidigt i morgon för att släppa ut hästarna, sen kanske hoppa i sängen en stund till innan jag måste upp och plugga lite. Är dock bortbjuden i morgon så det ska bli trevligt, blir bjuden på älgstek och sen lite god efterrätt...mums...
Ikväll till festen blev det en 50 tals sminkning som jag blev väldigt nöjd med, gillar 50 talet :) den kommer jag köra på mer, passar mig bra, fint med de röda läpparna till det blonda håret :)
Nu hopp i säng, sov gott alla, tack för en jätte trevlig kväll, måste ju komma ihåg att ha trevligt ibland också, inte bara jobba :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0