Fy fan

Min mage ser ut som en gravidmage, helt fruktansvärt, för att citera en arbetskamrat "ser ut som grodanboll" fy fan säger jag bara, blir ju illamående, vad göra?? väller ju över byxkanten usch och FYYY...
Sen måste jag säga att det gick väldigt bra på skolan idag. Hade simulering, jobbade med Emil och tycker nog vi är ett väldigt bra team, blir bra jobba med han i sommar :) sen hade vi barn HLR och det gick också väldigt bra, känner mig nöjd med min insats =) bara jag nu får klara av tentan på lör så kan jag sedan jubla....är sjukt nervös för den, det kan gå PRECIS hur som helst alltså, beror helt vad de väljer lägga fokus på, förra ggn var det njuren och hemodynamik. Nu har ag pluggat ganska ok på hemodynamiken men njuren är bara så sjukt svååååår... allt heler ju lika, disala tubulis eller proximala, henles slynga, vad gör vad och vilket utbyte sker var!!! blir tusan TOOOOKIG!!!! Bläää...
Nej nu måste jag byta om innan jobbet...har varit i skolan idag, nu på och jobba natt, sen skola i morgon direkt på morgonen, sen tandläkaren efter lunch, lunch i stallet, sen hem och plugga lite, SEN SOOOOOVA tills fredag...usch, tur jag är ung som mamma säger :)
bild från igår jag och min älskling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0