God morgon

Ja då är kl snart 6.00 och jag ska bege mig av för att möta upp Siri så vi kan göra sällskap till jobbet. Kan lova att när kl ringde i morse så fatta jag verkligen inget alls, fick som fundera om jag skulle till stallet eller vart det var jag skulle egentligen, sen föll det på plats och då sov jag en stund till haha...är så trött, längtar redan hem för att få sova :) Men det kan nog bli intressant se hur saker och ting fungerar på dagen också, dock gillar jag inte detta med att jobba kväll och sen dag, inte blir det 11 h dygnsvila där inte, grr....borde vara förbjudet jobba så, har jag haft tur i natt så har jag kanske fått 5-5,5 h sömn. Snart helg dock :) är bjuden på fest på lör men får se om jag orkar fara, har morgonjour på sön och ska ju orka upp till den också, lär väl bli att åka och släppa ut de små poahästarna och sen hem och sova meeeer :) Har egentligen inte så mycket skoj att skriva om nu för tiden då mitt liv mer eller mindre känns som ett stort kaos, men efter den 28 får jag förhoppningsvis lite liv tillbaka. Något som är positivt är ju iaf att jag inte gör av med så mycket pengar hehe, när ska jag ha tid för sånt??
Ja enligt radion är nu kl 05.57 så det är väl bäst att jag cyklar iväg då.
Ha en bra dag alla, hoppas på sol men är tveksam då jag tjuvkikat på vädret.
hejhej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tur jag har då som får bränna lite av dina pengar då hihi.. Vi vill ju inte att dom samlas på hög och blir oanvända .. Kram mamsen

2012-04-17 @ 21:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0