Grrr...

Eftersom jag ska lämna bort bilen så vill jag ju att den ska vara ren, så tvättade upp den inatt, lät den stå inne under natten för att torka. Det var ju såklart snöslask väder ute hela natten så när jag skulle köra hem så blev det typ krypkörning för att inte smutsa ner bilen, och vad händer.....en mötande jävel kör fan 90 på 50 sträcka och duschar min bil med äckligt snöslask, blir så förbannad!!!!!!!!!!!! Vad var det nu för mening med att jag körde försiktigt? Hmm
Sen kan jag också säga att jag upplever mig så mycket bättre i en mer allvarlig situation (gällande jobb) än icke akut. De senaste patienterna jag haft som verkligen varit prio 1 har gått klockrent och jag är så nöjd, visst finns det saker jag kunde gjort annorlunda med facit i hand, men överlag så har det fungerat väldigt bra. Haft en bra natt, känns skönt vara på ambulansen där jag har lite mer koll än uppe på kirurgen haha....nu ska jag sova, soc gott är super trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0