jaha, jobbet igen

Ja då sitter jag på jobbet igen, från ett jobb till ett annat :) gick av dygn i morse och sen dess har jag hunnit vara på blodcentralen och fått nobben där :( skulle lämna Trombocyter men blev ej godkänd pga av hål i näsan, måste vänta i 6 månader så blir kallas till hösten istället. Sen en sväng förbi på MB och träffa gruppen för lite skolarbete, sen hem, skriva klart arbetet (saknade dator) sen ut en sväng i det vackra vädret på en lite promenad, hem äta lite äggmackor, byta om och rusa till stallet... I stallet fick jag kasta ut halva bädden, tog ett tag och var tusan tungt, in med nytt spån, in med lerig häst från hagen, tog en tur ut, kände mig som en riktig cowboy...satt och drömde mig bort och låtsades att jag var det också, lovley...skynda mig att plocka in alla de små hästarna, hem kasta mig i duschen och sen vidare till nästa jobb. Så nu sitter jag äntligen här, kom i tid också, lite halv trött men får sova i morgon iaf, måste bara åka och släppa ut hästarna först, sen sova hela dagen lååååång :) vet inte om jag sa att jag varit hos tandläkaren? Blir alltid nervös då jag ska dit, har aldrig haft ett hål eller gjort nå annat med mina tänder så blir bara mer och mer nojig för varje ggn och tänker att SNART kommer det där hålet jag väntat på, men jag klarade mig i år också, inga problem, köpte faktiskt lite tandtråd också, skämms ju när tandläkaren frågar om jag använder tandtråd och jag måste erkänna att det gör jag inte...så nu har jag använt tadtråd i snart typ 3-4 dagar haha, får se hur länge den rutinen håller i sig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0