Längtar

Sitter här i mörkret och tittar på lite bilder och längtar tillbaka ner till södra Sverige, orkar dock inte flytta, trivs ju ganska bra här också och nu då jag börjat få vänner i denna stad så vill jag inte flytta och börja om igen men jag längtar massor ner till västra götaland....
Haft en jätte bra dag på jobbet idag, fick ett larm som jag kände mig jätte nöjd med då vi var klara, gick bra för mig dock mådde inte patienten så bra, men vi gjorde det bästa vi kunde och vi får hoppas att det räcker.
Är efter så mycket i sömn nu och det börjar kännas i mitt humör, trött och slut och less på allt. Såg idag också att det inte blir någon semester för mig innan sommaren så jag lär vara blekaste personen i hela umeå i sommar. Har min sista tenta den 9/6 och den 11/6 börjar jobbet på 100 % så inget sol och bad för mig, lika bra det, kommer inte komma i nån bikiniform innan sommaren heller så lika bra sitta med gröna kläder och svettas.
Åker hem till byn nu i morgon och kommer jobba lite där hemma, lite extra pengar på kontot, känns bra...och tur det fick veta idag att de kan tvinga folk att åka och jobba på akutbilen i Åsele, vilket inte känns så lockande.
Sovmorgon i morgon, UNDERBART!!!!!!! Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0