Påsk på byn

Påsken kommer att firas i Älvsbyn på älvsbyambulansen. Kom till byn igårkväll efter ett snabbt stopp i Skellefteå som inte blev så snabbt, dock väldigt trevligt :) Kom hem till min far vid 19 tiden då jag blev bjuden på palt, mycket gott, hungrig som en varg, alltid gott med mat jag inte behöver göra själv. Sen blev det att stiga upp tidigt för att gå till jobbet. Än så länge inte så mycket att göra. Vad jag dock har hunnit med att göra är att ta en promenad ute (runt, runt, runt vårdcentralen) måste ju hålla sig i närheten om det blir larm, vågade mig på att springa lite också, inte min grej egentligen men måste ju få upp lite puls iaf. Har även hunnit med att plugga endel idag, får se om jag lägger mig nån mer timme sen och läser lite. Vi har hunnit vara och styrketräna lite nere på sjukgymnastiken, men kom överrens om att på tis åker vi till Kraft och hälsa och tränar där istället då den lokalen känns lite trevligare att vara på. Nu har vi just ätit middag och min kollega sitter och ser hockey på tv, SAIK mot AIK, och jag är ju som sagt noll intresserad så jag sätter mig här istället. En tråkig sak jag upptäckte idag (som jag misstänkt) är nog att min kära bil läcker glykol, inte länge sen jag fyllde på och nu måste jag fylla på igen, ska ju ändå lämna in den på service så får väl nämna det för personen så kanske det går lätt att fixa. Funderar också på att höra med nån av killarna på jobbet om de kan hjälpa mig byta olja på bilen.hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0