Pause idag

Kom hem i morse vid 7.30 ca gick och la mig kunde inte sova, kl 12 gav jag upp och gick en promenad ner på stan, köpte mig en tröja faktiskt, lämnade en stekpanna och nå godis till syrran och gick hem sen. La mig och vila igen. Har kännt en sån inre stress idag så jag tog beslutet att inte plugga nå. Se lite TV och rensa hjärnan. Snart ska jag iväg och jobba. Dock fick jag veta att jag glömt ge hästarna lunch i stallet, tur Alex fixade det. Jag känner mig väldigt disträ just nu, skulle behöva en HELT ledig dag eller två, inge stall, inge jobb inge plugg. Men det får vänta ett tag, kanske efter den 28. Verkar som det blåser upp till storm ikväll också. Ska ta bilen till jobbet och tvätta upp den, på måndag ska Tommy köra den till Vännäs så då blir jag billös några dagar, blir väl klar lagom till lön vilket känns skönt, hoppas det inte är nå större fel, blir så nervös....
Ne nu ska jag sätta på mig mitt ansikte innan jag ska iväg och jobba natt på akuten :)
hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0