Snälla kollegor, guld värt

Tur man har de bästa kollegor man kan ha. Först fick jag hjälp av Urban att komma i kontakt med en man i Vännäs som kan hjälpa mig fixa min bil lite billigare än om jag skulle lämna in den på Volvo. Sen får jag hjälp av Tommy att köra den till Vännäs så jag slipper göra det själv och ta bussen hem. Så nästa ons åker fin bilen till Vännäs för att bli tillfixad, är ABSen som måste fixat och värmefläkten som jag märkte har slutat fungera nu. Inge kul sak lägga pengar på men man måste ju, lika bra få det gjort.
Känner att jag är på lite bättre humör idag, fick nämligen sovmorgon i morse och kunde sen ta mig en promenad då jag steg upp. Sen har jag hunnit med att deklarera både till Sverige och Norge för att sedan plugga resten av dagen. Nu är det lite family guy och Simpsons innan jag ska bege mig iväg för att jobba natt.
Det enda jag verkligen borde försöka hinna med nu är att STÄDA, vet ej när jag ska hinna det...sen har jag märkt att jag inte kan ha en enda bikini från förra sommaren, hur tusan kan jag ha förändrats så mycket på ett år, ser ju likadan ut, grrr....så nu måste jag köpa ny, vilket jag hatar....kanska skippa stranden och solen hela sommaren istället, ja vilken bra ide :)
Lägger icket upp nå bikinibilder så det får bli andra somriga bilder istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0