Söndag på stationen

Jobbar mitt andra dygn på rad nu, vilket inte känns så jätte jobbigt med tanke på att gårdagen var väldigt lugn, har fått sova hela natten. Vaknade av mig själv kl 8.00 dock, hmm... Blev att lägga sig och plugga lite på fysiologin, tråkigt, känns tungt, hur ska detta gå?? Sen blev jag less och kände att jag behövde lite frisk luft så jag gick ut och gick i ca 40 min, runt runt runt VC, ganska tråkigt men skönt få röra sig lite. Fått byta kollega iaf, detta dygn är det jag och Lennart som håller koll på mänskligheten i Älvsbyn. Har mest varit soffhäng för våran del, dock en liten sväng till gymmet (Kraft & Hälsa) fint gym med bra maskiner. Träffade mamma där så vi tränade lite tillsammans och gick sen på bandet i ca 30 min. Så nog har jag fått endel motion idag iaf. I morgon blir det vilodag, ska försöka hinna umgås med mamma, mormor och morfar. Hoppas på fint väder. Nu har vi nyätit, blev kött och potatis, mmm gott, och nu ligger min kollega och sover i soffan. Själv ska jag kasta mig i andra änden av soffan och se lite Jönssonligan tänkte jag, inte mycket annat som går på tv nu under påsken, suck! Kan ju också tillägga att jag är sjukt sugen på godis just nu, men jag ska tusan hålla mig!! Hålla mig borta från fika och godis och läsk!! Kollega i Umeå (Urban) som inspirarat mig, kan han så kan jag :) Hade hoppas på ett pass tillsammans så vi kunde peppa varandra, verkar gå väldigt bra för han....jag får tusan kämpa!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0