Stressigt liv för tillfället

Just nu är det så mycket som händer, så mycket som ska göras och så lite tid över till annat... på sätt och vis mår jag väldigt bra över detta, dock längtar jag till sommaren då jag endast kommer jobba 100 % och inget annat, blir som semester typ. Just nu så har jag ju skolan på 100 %, jobbet på VLL som ligger på ca 100 % och även ibland jobb uppe i Älvsbyn nån helg i månaden, sen måste jag ju hinna till stallet och pussa på den lilla bruna också. Dock har han fått stå nu över påsken då jag varit borta och nu hinner jag inte rida då jag måste plugga inför min tenta. Det var detta jag var rädd fört då jag tog tillbaka min häst, att han skulle bli försummad medans jag pluggar, därför skaffade jag mig ju en skötare för att underlätta och lätta mitt smavete, nu har min skötare svikit mig så jag får dra hela lasset själv med resultat av att han får stå en del... men det är snart slut på detta sjuka pluggande och då kan jag ge han den tid han förtjänar för då har jag kanske lite mer ork kvar. Älskar att ha fullt upp, men ibland kan det vara skönt att bara få vara också, ta det lugnt, ligga i soffan och se en film. Idag har jag haft morgonjouren var hemma strax efter kl 8 så jag gick och la mig igen, ska jobba natt. Vaknade kl 13.30 typ, bara upp och fixa med tvätten. Borde verkligen städa här hemma, men hur ska jag hinna det?? massor att göra, måste försöka hinna plugga lite innan jag ska dra iväg på jobbet. Tvätten är iaf klar, lägenheten ser ut som en smäll, men jag ska inte ha gäster så vad tusan :)
Skit väder ute också så det blir ingen promenad idag, kanske bra, för hur ska jag hinna det? hade tänkt cykla på jobbet men det blåser storm och snöar så nej tack... nu plugga lite till och sen in i duschen och fixa mig inför nattjobbet på akuten... hejhej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Puh!!! Jag blir alldeles trött( ännu tröttare än jag redan är) när jag läser hur mkt du har omkring dig. Skönt veta du får ta igen dig i morgon, se en bra film o slappa Erika!! Det är du värd! Puss o kram mamma

2012-04-14 @ 20:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0