Trött och sliten

Känner mig så trött och sliten just nu och det är SÖNDAG!!! nästa vecka har ju tusan inte ens startat....Gick av nattpass i morse, var i säng vid 8.15 tiden, sov till 14.00 upp till stallet, mata hästarna, gick en promenad med Fighter i det vackra vädret, åkte och handla lite mat, hem och duscha, plugga tills nu, trött i skallen som tusan, borde dock läsa liiite till, men nu börjar mitt dagsljus svika mig. Ska snart bänka mig framför tv:n för att se Partaj och Missing innan jag ska hoppa i säng, upp tidigt i morgon så jag hinner stallet och plugga innan jag ska åka på jobbet, börjar kl 13.00, fick ändrat, skulle egentligen ha börjat kl 6.45 men jag kände att jag inte orkade det, sen på tid ska jag börja 6.45 och efter det väntar mig 3 nätter på rad, MEEEEN gott folk, nästa helg är jag HELT jäkla ledig och då funderar Erika starkt på att gå på fest, göra något roligt i livet också, inte bara stressa mellan skolan, jobbet och stallet. Nej nu är min pluggpause slut, ska göra ett sista ryck med lite läsning innan TV börjar kl 21. hejhej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja passa på festa du då jag är borta!!:) Veronica

2012-04-15 @ 22:29:55
Postat av: Anonym

haha vi får ta oss en fest sen veronica..snart sommar, då jäklar!

2012-04-18 @ 19:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0