Trött

Var bjuden på grillfest igår men var så trött på kvällen så jag gick och la mig kl 21 och sov tills kl 9.20 idag, låg och drog mig lite, såg lite tv innan jag begav mig ut på promenad i ca 1 h. Började ju snöa för tusan så det blev lite blött och kallt. Sprang in på Coop och hämta ut ett paket med böcker som jag beställt, beställde bland annat en bok om EKG tolkning som kommit, bara för min egen skull, försöka bli bättre att läsa vad EKG säger. Nu är jag nyss hemkommen och känner mig lite småkall, så det blev en kopp med te för att värma upp mig lite, blir ju deprimerad av att titta ut, jag tänkte åka till stallet snart, eller egentligen cykla då jag nu fått den i ordning och bilen är nytvättad, in och utvändigt, men vi får väl se hur det blir med den saken. Fick förresten ett intressant mail igår, chefen från Kir3 undrade om jag skulle vilja jobba 64 % natt under april och maj månad, vilket jag naturligtvis tacka ja till, det blir ju perfekt, då borde jag ju komma upp i ca 100 % tillsammans med timtiden från ambulansen, det betyder att jag nu kommer ha ca 4 månader med 100 % inkomst :) känns suuuuuper bra!!! behöver inte ha så ont i magen längre. Nu ska jag kasta mig i badkaret en sväng och värma mig lite till då teet inte hjälpte så mycket...och så önskar jag att det slutar snöa nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0