trygghet

Konstigt egentligen att rutin och trygghet får en att känna sig bra. Sitter på jobbet nu, försöker plugga lite. Känner mig så vilsen, allt jag läser, ju mer jag läser ju mindre fattar jag...sitter på nytt jobb, fattar inget...ibland tvivlar jag på att jag är på rätt ställe, bore kanske söka jobb på Ica eller konsum istället, kanske mer på min nivå? Det är ändå trevligt här men jag kan inte hjälpa att längta tillbaka lite till Akershus i Norge, men det är väl för att jag kan rutinerna där och känner mig mer säker på lungmedicinen än på det kirurgiska. Så trygghet får en att må bra...samma sak på mab, när jag jobbat in mig en stund på en arbetsplats går det bra, så fort jag byter blir jag osäker på mig själv igen...
Har iaf fått sova gott idag, kom hem vid 8.30, var ju tvungen släppa ut hästarna efter jobbet, så sen blev det ett varmt bad och hopp i sängen, sov till kl 15.30 men steg inte upp förrens kl 16, då var det plugg som gällde, det metabola fick det bli....nu läser jag hemodynamik istället, måste ju variera mig, igår kväll var det lungfysiologin. Jaja nu ska jag fortsätta plugga lite innan jag ska gå min rond kl 24. hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0