Tur man är en "rik" student...

Som jobbar extra på VLL som nog är det mest givmilda landstinget i Sverige! Har typ fått veta notan på bilen, säger bara jaha, vad annars kan jag säga, det måste ju fixas, jag uppskattar det till ca 10.000 kr, nu är ju han som ska fixa den väldigt snäll och ska försöka hitta bra begagnade grejer till mig, så istället för att lägga 15.000 på nya Abs bromsar kommer jag kanske undan med 4000 för dem, men sen var de nå mer små saker jag ville ha fixat, sånt som man kanske egentligen kan leva med det är tusan lika bra få det gjort nu....men fan för att betala, finns så mycket roligare saker att köpa, en sak är då säkert, det blir inga nya sommardäck iaf, undrar vad böterna ligger på om man kör med vinterdäck? Hmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0