Stockholm

Ja då sitter jag här igen, i Sätra. Var i Vallentuna igår, kom dit i söndags och har haft lite utbildning, åkte till Sätra igår kväll för att vara där idag och ha lite medåkning. Passade på att springa lite på stan igår eftermiddag, tänkte att jag skulle hitta de sista julklapparna, vilket jag typ gjorde. (har en julklapp som är beställd från internet som jag hoppas kommer nu i veckan, suck). Hittade även en klänning på Topshop som jag tänkte ha på julafton. Ska faktiskt försöka klä upp mig liiiite i jul iaf, ser ju ut som en lodis resten av året så kul få vara liiite fin iaf, även om denna klänning inte så så spektakulär, enkel men fin, blir bra med lite smycken och dyl =) Idag har det varit en lite halvseg dag. Har hunnit ringa till klädansvarig för att fixa kläder tills jag ska börja jobba här, så det känns ju bra det iaf. Dock så har som sagt det inte varit nå speciellt att göra idag då vi endast haft en körning. Vi har hunnit med att åka runt och titta lite iaf, skönt nu att alla julklappar är bortgjorda för julruschen slipper jag helst. Måste springa lite på stan i morgon också, hemmavid i Umeå, inga inköp av julklappar iaf, bara lite småsaker som jag själv behöver =)
I morgon så går mitt flyg vid typ halv nio så blitr att stiga upp tidigt. Nu larmar det så hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0