Äntligen hemma!!

Nu har jag snart varit hemma ett dygn, inte riktigt men snart. Blev att hoppa i sängen på en ggn igår nästan efter att ha varit vaken ca 30 h. Sov lite halvkonstigt, vaknade av att jag legat på armen eller nå och som vanligt reagerar jag med att tro att den är bruten eller förlamad för alltid...hmm min hjärna funkar inte så bra då jag är trött hahah...
Hade stalljouren på mognen också, hade ställt kl på halv 7, men då den ringde sa jag ALDRIG, så jag steg upp halv 8 istället, de e ju lördag tusan hehe.. var trevligt vara i stallet sen, fixa lite och så, sen red jag en timme på planen, det gick bra. Först var han dum och vägra gå fram, och så lite bock men då blev jag GUD FÖRBANNAD och sen gjorde han INTE om det igen, då gick det bra. Han är dock lite oriden kände jag, stel i vänster varv, så jag får försöka hålla igång han nu ett tag framöver så vi får till det.
Det jag varit så stressad över tidigare som jag inte kunnat skriva om var att jag ska sälja min häst. Ville inte att min skötare skulle läsa det här eller på fb, ville prata med henne själv. Kommer en tjej och provrider den 1 feb, sen ska jag åka ner till henne och prova rida hennes häst så gör vi kanske ett byte. hoppas på det, tycker hennes häst verkar super. Jag vill ha en skogsmulle och hon vill ha en tävlingshäst, så vi båda sitter tyvärr med fel hästar. Jag skulle vilja tävla nån gång men för att vara realist, jag har haft häst i 12 år och inte varit ute på tävlingsbanan en enda ggn, så jag ser inte att det kommer hända inom nån snar framtid haha... ja vi får se hur det går, jag hoppas på ett byte iaf, så därför måste min häst vara på sitt bästa humör då hon kommer.
Nu ska jag lägga mig i min soffa under filten och se lite nya avsnitt av the big bang theory och criminal minds och inte göra ett skit!! måste ju ladda inför måndag morgon. först har jag en arbetsintervju som jag inte vet varför jag tacka ja till, vill ju egentligen inte ha det jobbet, men sökte det då jag var desperat och förtvivlad, suck...önskar jag kunde roa ner mig och ta livet med ett lugn, men NEEEJJJ, har ärvt min mammans nerver, grrrr, tack för det!!!! Kunde väl fått nå annat istället, ditt läshuvud kanske????? Sen är det upprop för ambulansvubben och det ska bli så spännande, hatar att räcka upp handen och säga JA! usch känner redan hur jag blir kallsvettig... nej nu slappa resten av dagen! hejhej
Royal vs Fighter

Kommentarer
Postat av: veronica

Du kan få mina nerver jag är typ alltid lugn:) MEn spännande då hon kommer och provrider!:) Syns imorgon! Veronica

2012-01-21 @ 16:45:50
URL: http://zimones.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja tack, tar gärna ditt lugn :)

2012-01-21 @ 19:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0