Är på sjukt dåligt humör!

Blev det alldeles nyss, bara sådär...usch
Suttit i skolan hela dagen och denna dag var värre än igår, fattade verkligen inget alls!! var dock inte ensam som tur var...men det är väldigt frustrerande iaf...så det kan ju vara en faktor till att humöret inte är på topp. Sen känner jag mig så himla stressad, en massa saker jag måste hinna göra men dygnet har bara 24 h och några av dessa måste jag ju sova, hmm hur ska jag hinna?? Blev iaf en snabbis i stallet bara, mocka och fixa, hann inte mer, och det gör mig stressad, att jag inte hinner rida...andra saker som just bidrar till dåligt humör är bristen på pengar...och jag kommer inte kunna åka till Norge nu i feb för att jag måste plugga så i mars kommer jag leva på svältgränsen kan jag lova, kommer bli nudlar och gröt, minus gröt som har börjat växa i munnen och jag inte kan äta längre...havregryn alltså.
Nu ska jag dra iväg till Marlene på lite fika, känns bra, behöver göra nå trevligt...få se om jag kanske kan sova sen inatt eller om jag ska stressa hela natten också!
hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0