....

Man (jag) tror/hoppas att saker ska løsa sig men det gør inte det. Længtar hem nu, men det ær ju flera dagar kvar, så himla jobbigt. Måste ju løsa detta NU inte sen, men kan inget gøra då jag ær så hær långt borta och det ær frustrerande. Kænner att jag bara går och stressar hela tiden, funderar och kommer ingen vart i tanken. Idag fick jag en liten strimma med ljus som kom in i livet men den førsvann sen och nu ær jag tillbaka till ruta ett igen.

Før det andra ær jag sjukt trøtt, sovit jætte dåligt två dagar nu, kom idag fram till att det berodde på att det ær før vamt i sovrummet så nu har jag øppnat fønstret och hoppas på att få sova bort hela dagen i morgon!

Nu ska jag gå och fixa med lite saker.
hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0