Favorit i repris, inte

Nu gör jag det igen, stressar upp över saker jag inte kan påverka och särskilt inte då jag inte ens är hemma just nu, fy fan vad jag hatar detta. Blir halvt besatt, kan inte tänka på annat och stressar upp mig. Förstör bara för mig själv och jag blir så jävla less. Varför kan jag inte bara slappna av och ta saker som dom kommer? Om jag får för mig sak måste jag lösa det helst igår, men som sagt kan inte och förmodligen har jag gjort saken mycket större än den egentligen är, hatar hatar detta!
Har varit i Stavanger inte ens 24 h och redan spenderat över 2000 kr grrrr.... Dock var lite av det till mat och buss, men jag var tvungen köpa mig ett par bra sr att gå i då jag tog skavsårs skorna och det kommer ta mig minst 30-40 min att gå tillkommet enkel väg, ska börja gå nu faktiskt. Ha det bra alla där hemma som kan slappna av och njuta av livet!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0