favorit i repris, nästan

Idag i stallet gjorde jag en gammal favorit i repris, stod och fixa med höet och helt plötsligt så sitter det ett höstrå i ögat igen, och samma öga som förra ggn, typiskt!!! dock gick det inte in i ögat som det gjorde förra ggn, och detta höstrå var mindre så jag klara mig utan att förstöra ögat igen hese, AAJJJ….

 

Gick iaf gnska bra rida idag, han stod ju igår så han var ju lite sjåpig men snäll iaf…och det känns så jobbigt då han är snäll, då vill jag ju bara ha han kvar, men det går inte…måste ha ett eget stall för att han ska må bra… vet ju vad som är rätt, så varför vill hjärtat nå annat?? Hatar att ha känslor, önskar jag var känslokall, men tyvärr inte…

 

Suttit på Medicinska biblioteket hela dagen idag och pluggat, vi blev ändå 6 st…var trevligt men halvjobbigt, svårt avsnitt just nu…

 

Nu måste jag gå och sova.

sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0