första dagen

Första dagen i skolan, känner mig som en riktig student, önskar att jag kände mig smart också, vilket jag absolut inte gör...känner mig som Penny i The big bang theory, som en riktig blondin...usch för allt som har med celler och dess utbyten att göra! jaja vi får väl se hur det går. Det enda jag vet är att jag inte kommer ha något liv nu i februari, all ledig tid kommer att gå till att plugga denna himla fysiologi. Det är just det som är på cellnivå som är svårt, hade en lektion om respiration och det kändes lite bättre iaf. Känner att jag är trött iaf, det tar på en att sitta en hel dag och bara lyssna. Jag och Sandra åkte och köpte lite mat och nu sitter vi i soffan och ser 112 på liv och död och det är det vi klarar just nu, sen blir det typ sova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0