Hem för att vända

Hemma efter ca tre timmar på bussen, nog för att det går ganska snabbt när jag kan sitta och kolla på film hela vägen...lite jobbigt är det ju dock att se sorgliga filmer bland folk då jag är så blödig hehe..
Varit hemma i Älvsbyn i några dagar, hälsat på familjen och fortsatt födelsedagsfirandet där. Har haft det otroligt bra hemma måste jag säga, lite för kort om tid bara som vanligt då jag är hem. Många att träffa, mycket att göra...och nu blev det ändrade planer då jag i morgon flyger till Stavanger för att jobba, hade inte riktigt planerat det, men har inte råd tacka nej heller så det är bara vackert sätta sig på flyget mot andra mål.
Medans jag var hem har jag ven hunnit med att jobba lite som den arbetsnarkoman jag är ;) jobbat ett dygn och ett dagpass hemma på ambulansen och det var super trevligt. Säga vad man vill om älvsbybor, men trevliga är dom...iaf mot mig hehe, kanske för att jag är en själv?? vem vet! Är iaf otroligt nöjd med min vistelse i norr, hunnit med jobba med det jag älskar, träffat en massa underbara människor och även hunnit med lite skoj. Jag och Sara åkte in till Piteå en kväll och ät lite sushi för att sen gå på bio och se lite Stig Helmer, köpte en massa godis vi knappt rörde, vilket var bra för då hade jag färd "kost" på bussen hem idag...har ju ingen mat hemma nu då jag varit borta och ska åka bort så vad jag ska hitta på i morgon är ett mysterium.
Jus nu längtar jag bara till sägen, är så sjukt trött kan jag lova och märker det lite på min sinnesstämning så det är väl bäst hoppa i duschen och sen ner under täcket och förhoppningsvis sova en lång och härlig sömn. I morgon blir det att paca väskan och sen bege sig söderut en sväng.
Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0