Mycket gnäll från min sida just nu

Vill egentligen inte gnälla offentligt men eftersom jag är i Norge och inte har någon att klaga för så får jag helt enkelt bortse från några av mina regler!
Förra året hade jag en sån bra känsla inför år 2010, i år hade jag inga känslor alls oc vilken tur det för detta år har verkligen bara varit Piss såhär långt! Blir så less och så trött, när jag känner såhär så sover jag tyvärr inte så bra som jag borde och känner bara hat mot allt, är förmodligen en väldigt otrevlig person. Enda positiva jag ser är att det knappats kan bli så JÄTTE mycket värre. Less trött vill inte mer, bara lägga mig i MIN säng .
Från att gnälla till att berätta nå trevligare. Har just varit nere på skatteetaten och fixat med mitt norska skattekort, känns bra ha det gjort iaf. Efter det träffade jag Frank nere på stan och vi tog en fika, surrade lite fick runt på stan och jag fundament en ny vinterjacka, en lite tunnare än den andra, den är lite varm då denna vinter än så länge är väldigt konstig.
Nu ska jag lägga mig och sova lite så jag orkar vara uppe och jobba i natt. Snart får jag åka hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0