Robertsfors

Sitter ute i skogen och funderar. Pluggat hela dagen tills orden börjar flyta ihop, då kände jag att det var dags att sluta. Än så länge inga körningar, utan mest tv och lite internetsurf. Sitter och tittar på bilder på min underbart vackra höst och känner bara klumpen i magen växer, att jag ska sälja honom, men vad annat kan jag göra? Jag vill ju att han ska ha det så bra som möjligt och även jag, att jag kan resa bort och veta att hästen mår bra. Men det är jävligt tungt och mitt hjärta blöder, tyvärr, han är ju min lilla underbara diamant! Ne nu börjar jag gråta, bästa tänka på nå annat innan kollegan ser att jag sitter här i soffan och gråter. Kommer säkert kännas bättre sen då jag träffat hon som är intresserad av honom och att jag får träffa hennes häst. Tror han kan få set bra hos henne, bättre än han bar det hos mig, det är så jag får tänka, inte vara självisk utan tänka vad som är bäst för alla, men nio år tillsammans är en lång tid. Nu ska jag skala mig en apelsin och lägga mig i soffan under täcket och se Wallander :) sov gott alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0