Sista natten...

...går mot sitt slut, skønt, kænner mig halvsliten. Natten har varit bra, gått ganska snabbt med lagom mycket att gøra. Fick ett roligt sms av min lillasyster med en ønskelista før fødelsedag/julfaton i år, gæller ju vara ute i tid. Dock det hon ønksar sig...hmm...jag ær inte gjord av pengar, vældigt långt ifrån. Hon ønskar sig en massa saker till sin bil, typ fælgar, lampor, dæck, bensin mm...blev lite ful i skratt då hon menade att endel av dessa saker på ønskelistan var ju lite dyra men hon kunde absolut se det som fødelsedagspresent/julklappar :) Fanns ju normala saker med på listan också, som typ gardiner och dyl...MEN jag har redan fixat hennes present, æven om hon fyller i maj, jag gillar ju som sagt att vara ute i god tid så...

Nu gør jag samma sak som igår morse, sitter och væntar på avløsningen. Hoppas att den som kommer idag ær trevligare æn surtanten som kom igår. Blir så less på såna otrevliga, negativa mænniskor, måste dom prata med mig??? De behøver inte ens titta på mig, usch!!

Nær jag nu kommer till lægenheten så ska jag bara snabb packa min væska, passa på tvætta upp alla mina klæder så de e rena då jag kommer hem. Stædade och allt igår så lægenheten ser ok ut då jag læmnar den, behøver nu bara slænga skræpet. Sen bege mig mot flybussen. Påtal om det kanske jag ska kolla vilka tider den går, kan ju vara en bra ide.

Så næsta ggn jag skriver ær det med normala ä och ö :)
ha det bra
hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0