Snöstorm

Sitter inne och tittar ut på ovädret, så skönt sitta inne under en filt, äta lite goda mackor och se hur obehagligt det skulle vara att måsta vara ute idag! Har ju iof redan varit ute, kom just hem haha, så jag vet att det är halvt otrevligt ute om man inte är rätt klädd. Har varit i stallet på morgonen, sen åkte jag till Granngården och köpte lite hästfoder. Var även tvungen förbi Coop en sväng och köpa lite tårta och kakor till i morgon.
Så nu sitter jag som sagt i en nystädad och fin lägenhet och tittar ut på vädret. Ska dock ut en ggn till idag, ringde från jobbet och undra om jag kunde komma in, så det tackar jag inte nej till. Hinner ju slappa några timmar till iaf, måste njuta av sista dagen som 27 år gammal.
Skulle dock förbi syster ikväll med datorn och fylla den med serier...när tusan ska jag hinna det nu då? Behöver fylla iPaden med något då jag ska till byn...får väl kanske ladda ner själv då, suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0