Stavanger

Jaha då sitter jag här igen. Trodde inte jag skulle komma tillbaka hit nå mer, ett år sen nu och det känns som igår. Började resa igår vid kl 19 och var framme i lägenheten där jag bor kl 00.45 så det tog ett tag, men resan gick bra, inget stress eller nå sånt. Nu sitter jag och väntar på att Ove ska komma och visa mig var jag ska jobba inatt och resten av de nätter jag är här.
Har en sån där konstig och halvjobbig känsla nu, att jag är vilsen, inte vet vad jag vill, nån slags tomhet som jag inte vet vad den beror på. Kan det vara så enkelt att mitt liv är otroligt tråkigt bara? Om jag bara visste. Sen är jag ju också lite kluven på hur jag ska göra med hästen, ska jag sälja eller ska jag byta eller ska jag behålla? Vad vill jag ha ut av det hela?
I morgon ska jag då få träffa Frank iaf, det ska bli jätte trevligt, inte setts på snart drygt ett år, undra vad han har att säga, säkert en hel del.
Pratat lite med Karin nu på morgon och vi bestämde oss för att börja planera nån mer resa, var när hur är ju dock problemet. Sitter bara och tänker på hur gärna jag bara skulle vilja ta en resa nånstans nu, men nu börjar ju skolan så. Vi prata om att börja spara pengar och sen åka till nya Zeeland sen prata Karin om Sydamerika också, så vi får se vart det bär av sen, världen är full av möjligheter :)
Sen en otroligt klantig sak, jag "glömde" att det var till Stavanger jag skulle och här finns det ju ingen snö, bara en massa äckligt kallt regn, så vad glömde jag? Paraply såklart, och såklart så tog jag fel skor, inte bara det att de inte är vattentäta, nej jag får ju tusan skavsår av dem om jag går för länge, så det verkar inte. Bättre än att jag ev måste ta mig ner på stan och köpa nå nya skor, på rea då, här ska inte pengar slösas i onödan, ska ju köpa skidor när jag kommer hem :)
Nu ska jag se om Ove dykt upp.
Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0