Träningskväll

Haft super bra kväll i stallet. Ridit lektion för en tjej som heter Jeanette och det gick så himla bra, är super nöjd...så nu vet jag lite vad jag ska försöka träna på då jag rider nästan ggn. Han var så lugn och fin (på banan iaf, inte i stallet, men det skyller jag på barnet som lekte, ggrrr, barn!!!).
Övrigt idag så har det varit upprop och intro på utbildningen. Jag överlevde att räcka upp handen och säga JA!! men nog klappa hjärtat lite hårt iaf, tur vi slapp presentera oss iaf, sånt verkligen hatar jag "Hej jag heter Erika och är 28 år, kommer från Älvsbyn blablabla, USCH....vem kommer ens ihåg sånt...slöseri med tid, sånt där kan man ju fråga folk sen då man lär känna dom lite bättre efter att ha gått några veckor tillsammans, om man nu är intresserad alltså haha..
Men vi kommer nog vara ett litet skönt gäng iaf, just nu är det några kändisar i klassen, jag, David, Emil, Simon och Niklas från skellefteå...så det finns några man känner sig något så när bekväma med iaf. Sandra går IVA så henne kommer jag bara se nu under den här hemska fysiologikursen som jag måste börja spana in nu i dagarna som kommer!! Tänker på det här med intro dagar, lärarna får det att verka så hemskt...allt är så seriöst och hårt och dit och dat, hoppas det blir som på grundutb, det var hårt men inte omöjligt....
Nu ska jag dock gå och sova för att natten som var sov jag inte fem min ens... somna kanske 15-20 min innan väckaren ringde, och då var jag inte nöjd, jag som redan hatar att stiga upp som det är. Så nu ska jag gå och sova med min säng kompis Sandra som har me eller mindre förvarnat mig att jag kommer att sparkas ur sängen... det är tacken för att man lånar ut halva dubbelsängen haha... sov gott

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Sötnöt :) å visst blev du sparkad, stackare! Tur att du inte upplevde det så farligt som det faktiskt var. Ska försöka skärpa mej till nästa gång, för jag är ju väldigt glad att få bo hos dej å låna högersidan på sängen ;)

2012-02-03 @ 23:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0