Trevlig dag...

...trots att jag försov mig i morse, fattar inte hur det gick till, men men det löste sig iaf, tur det inte var jobbet jag kom försent till. Vaknade iaf till att det var snöstorm ute och då tackar jag mig själv för att jag valde att köpa en 4 hjulsdriven bil, ingen risk att jag fastnar i stallet, eller iaf mindre risk ;) gick bra i stallet trots "stormen" om man kan kalla det för det hehe. Efter stallet hem och titta vad som fanns i kylen, blev ju ingen frukost då jag fick panik ut genom dörren, tyvärr så var det anda som är ätbart där inne en liten slatt yoghurt så det blev det och te till lunch innan jag begav mig till lillasyster.
En sväng på stan då Emma skulle titta på nå nya träningskläder på Stadium, själv så kollade jag in längdskidor. Ska köpa mig ett par sen då jag kommer tillbaka till Umeå. Fick Emma intresserad också, så vi ska nog köpa var sitta par och så ska vi se om vi kan få tid att åka lite tillsammans. De brukar ju dra upp en fint spår här utanför mig, sen har jag en kollega som är väldigt intresserad av skidor som bor ute där jag har hästen så jag ska höra med han om man kan åka där nånstans...känns trevligt =)
Sen har jag äntigen fått fixat mitt hår!!! inte en dag försent...typ 4 cm utväxt är nu borta så nu är så blond och fin igen, lagom till födelsedagen som nalkas...hmm....Ska få jobba på födelsedagen så det känns bra =) får väl ta med en tårta eller nå till jobbet och bjuda kanske.
Väl hemma hos Emma sen blev jag bjuden på middag, mycket gott och blev MYCKET mätt...var tvungen sitta och vila ett tag innan jag begav mig ut i snöyran igen, skulle möta upp Marlene och ta en promenad med henne. Ja jäklar vad vi har fått plumsa runt i djupsnö, lite dåligt plogat på gångstigarna hmm...men det var trevligt, blöta blev vi också så nu ska jag hoppa i badet och värma mig lite innan jag ska hoppa i säng, arbetsintervju i morgon,får se hur det går...
hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0