Full dag

Blev fullt upp idag, härligt. Gick av dygn i morse kl 8.00, hade tänkt gå och sova några timmar till då jag kom hem för jag var sjukt trött när jag vaknade i morse. Men när jag väl kom hem så könde jag att jag behövde städa, stort behov av att städa, och när jag känner att jag måste så är det lika bra göra det. Tycker jag var himla effektiv iaf. Började med att vika in kläder och plocka undan, hann tvätta två maskiner och renbädda sängen. Gick ner i förrådet och hämtade upp dynorna till utemöblerna som jag troka av (så gott det gick, massa jävla pollen). Medans tvättmaskinen gick så tänkte jag att jag skulle ta mig en powerwalk, var ju så himla skönt väder ute. Kom på att jag hade ett paket att hämta ut så slog två flugor i en smäll och powerwalka till ersboda för att hämta paketet, blev ca 5,5 km TrT. Detta var vad som befann sig i mitt paket :)
 
 
Ska bli intressant kolla in denna bok :) wwiiieee...
Efter all städning så tänkte jag att jag skulle få mig lite sol så cyklade till ängarna och la mig där i ca 2 h och vilade och fick lite sol innan jag cykla hem bytte om och cykla till stallet... blev att rida lite barbacka. Satan vad mycket bremsar det var, stackars häst blev ju galen. Gick iaf jätte bra att rida, nöjd med mitt lilla hjärta. Sen fick jag skynda mig hem och duscha och byta om innan jag skulle träffa Maria på stan, vi skulle se Ice age 4 (den var bra) och ta en fika (det var gott).
Nu ska jag gå och packa min väska, beger mig norrut i morgon efter jobbet, jobbar dag, sätter mig sen på bussen mot Piteå där jag ska jobba dygn på fre-lör, sen drar jag till Älvsbyn lör-sön.
 
Sov gott, kommer jag göra i min renbäddade säng =)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0