Härliga dagar

Har inte haft tid skriva n i bloggen på ett par dagar, har ändå inte haft nå att skriva så lika bra låta bli då, eller?
Denna vecka har dock varit en väldigt bra vecka. För det första så kan jag inte klaga på vädret alla dagar då det både varit varmt och fint emellanåt :) jag blir så lycklig!!
Ett minus denna vecka är väl att träningen inte gått så himla bra, bara blivit att cykla till och från stallet och rida. Har inte hunnit så mycket mer, vet egentligen inte varför, jaja.
 
Men det absolut bästa med denna vecka är att Sara är här på besök. Tillsammans med sin familj har de kommit med husvagnen och bor här i Umeå på campingen. Har hunnit träffa dem ett par ggr och det är så himla skoj att ha dem här. Idag var Emelia också i stan, ett år sen jag träffade henne och det är alldeles för sällan, men att se henne gjorde mig så himla glad och jag saknar henne så himla himla mycket...måste du bo där nere??? hmm...blev iaf att äta lunch med Emelia och hennes familj idag, jätte trevligt, blev indiskt. Sen mötte jag upp Sara och Dennis på stan för lite shopping och en fika =) belv en hel del shopping idag, hujjjja....en t-shirt från peak, en klänning, shorts och tröja från MQ och nå köksgrejer från Åhlens. Har äev köpt sommardäck till bilen idag, beg från blocket, får dem hemlevererade på måndag. Då måste jag bara kolla upp var man kan få däcken bytta, suck vad mycket jobb det är ibland...
 
Nu ska jag hoppa i säng, upp tidigt och jobba i morgon, måste bara dubbelkolla så jag börjar kl 6.30, bläää vilken hemsk tid att börja jobba på...
 
Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0