hmmm..pengar, blä

Ganska bra dag idag. Vaknade efter att ha sovit i 12 h (välbehövligt) cyklade till stallet och red ut med Linnea. Vi hade en väldigt trevlig ridtur ute i skogen, fint väder. Efter stallet mötte jag upp Marlene på stan. Vi köpte var sin glass och satte oss på det väl beryktade Apberget, hujja, dock enda stället sitta på då det inte finns nå lediga bänkar. Sen blev det lite shopping. Skulle egentligen bara ha ett par byxor, hittade de jag ville ha och på rea till och med. Det blev ett par mörkgråa chinos från VeroModa, och till min lycka så passade strl 36 :) Dom är verkligen riktigt fina. Sen tänkte jag att jag ville ha en pike tröja, hittade två snygga inne på peak performance, kunde inte bestämma mig vilken jag ville ha så det blev bägge, en ljus klarblå och en mörk marinblå, jätte snygga. Sist men inte minst på shoppinglistan var undekläder, hatar att köpa det, hitta dock två st som satt bra, prislappen var dock inte riktigt lika rolig, suck. Sen när jag kom hem så hade jag fått brev från Norge, Jaaaaaaaa, bara 9000 NKR i restskatt, måste ringa i morgon och kolla om det blivit något fel, känns inte helt ok! Samtidigt fick jag räkningen på bilen, den var mindre än jag trodde men ändå, 6000 bort från mitt konto, dock de pengarna var jag beredd på så.... men de där 9000 till Norge känns INTE OKEJ!!!!!
Blev fotboll på kvällen, passade tillsammans med Per H ikväll, var en riktigt bra match, Umeå vann för omväxlingsskull, jätte skoj, tycker verkligen det :) och en annan rolig sak, Henrik Larsson var där, ganska coolt tycker jag, han är ju ändå en fotbollslegend =) han var inte så lång och hade börjat få grått hår. Vi fick springa ut på plan två ggr för att hjälpa spelarna, dock behövde de inte våran hjälp, den där kylsprayen sjukgymnasten sprutar på spelarna verkar magisk, tror vi skulle ha haft den i våran bil, den kanske skulle vara väldigt användbar hihi....Nu sova, jobb i morgonbitti, Robban. Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0