Jobbat hårt

Gick av dygn i morse, jobbat under natten, jätte intressanta och lärorika körningar =) cyklade direkt till stallet efter jag vaknade, fortsatte att mocka ur vinterhagen, så är jag skinnflådd och har blåsor i händerna, vädligt otrevligt, ont gör det! Hann med en liten ridtur sen också. Kl 15.30 var jag klar, alltså varit i stallet heeeela min lediga söndag för att städa, tungt. Cyklade hem, stannade på Teg på ica och köpte mig en glass då jag inte hittade någon som vill träffas på stan och äta en mjukglass :( fortsatte sen min cykeltur hem, var så sjuuukt trött i kroppen innan jag var hemma, kastade mig i badet oh sen dirket i soffan för att äta lite godis jag köpte i fre och se sex and the city. Nu ont i huvudet och trött så ska nog försöka hoppa i säng strax, ska bara se det sista avsnittet av satc. Och btw vem behöver gymkort när man har häst??? Usch vad tungt det var skotta, hate it!!!!!
 
I morgon blir det en ridtur på morgonen med Linnea, sen träffa Marlene på stan och sen fotboll på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0