Tjejkväll

dagen började med att jag gick och la mig efter att ha jobbat dygn och jobbat i princip hela natten, var hyfsat trött och sliten då jag kom hem, underbart kasta sig i sängen. Fick ställa kl på 12.20 för att jag skulle upp och träffa syrran på stan, detta blev dock inställt, så jag cyklade till stallet istället. Cyklade en lite omväg och for in på hästshoppen som finns på travet, där hittade jag mig ett par nya ridbyxor, ett schabrack, en salva till hans mugg och ny flygspray. Det intressanta var att tydligen hade jag köpt barnstorlek på ridbyxorna haha, men dom sitter bra iaf, strl 170, det var inte igår haha,blev halv chockad. Väl i stallet red jag lektion för Alex och det gick så himla bra att jag typ går på moln fortfarande, och kan knappt vänta tills jag får rida igen! wiieee, så himla skoj, mer ridning i morgon. 
Cyklade sen ner på stan och hämtade upp Karin på busstationen, så har ju fin främmande såhär mitt i veckan =) Vi tog oss en promenad till systemet och till Coop, handlade lite likörer och sen en massa frukt, popcorn och olika juicer som vi skulle ha till drinkkvällen. Det var sen bara att skynda sig hem och fixa till sig lite innan alla människor skulle komma. Vi blev 8 st allt som allt, och vi hade det så himla trevligt. En massa goda drinkar av olika slag, glassdrinkar, fruktdrinkar och en massa annat....alla var nöjda och glada när de gick hem och nu ska jag och Karin gå och sova. I morgon blir det stan och shoppa lite färg till Karins hemma projekt!
Sov gott
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0