Äntligen sommar

I morse när jag vaknade tänkte jag att jag skulle ligga och dra mig lite och njuta av att vara ledig men så såg jag hur fint väder det var ute så jag tog på mig en väldigt illasittande bikini och gick ut (måste verkligen köpa en ny som passar, tur jag var ensam haha)  Solen gick i moln så jag gick in, såg lite game of thrones, sista avsnittet på andra säsongen, så himla sjukt bra serie. Sen när posten kom fick jag en avi att mitt paket från Nelly kommit så jag sprang såklart till Coop och blev 1300 kr fattigare, men blev sjukt glad då alla kläder passade, wihi.... två tröjor och två klänningar. Funderar att ha den ena i morgon på midsommar. Dock så är det blå/gult tema på festen jag ska på, så jag måste först kolla igenom min garderob och se vad för färger jag kan hitta, tror jag har en T-shirt som är blå/gul haha... annars är det nog brist på de färgerna, så tar kanske min nya klänning istället :)
 
              Gillar verkligen denna klänning =)
Den andra ser ut såhär
 
Sen blev det ingen motion idag, dåligt av mig..hmm... förutom att jag cyklade till och från stallet och red en sväng. Red barbacka idag i shorts, himla härligt, riktig sommarkänsla, min balans är däremot inte så himla bra haha... Nu ska jag gå och måla mina naglar gula, för jag har iaf ett gult nagellack :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0