Bra träning idag

Shit vad nöjd jag är idag. Sov till kl 15 ca, borde egentligen sovit lite till, men vill ju inte tappa all ledig tid heller, var ju ganska pigg när jag steg upp så :) Gick på Coop och köpte lite frukost, blev risifrutti och jordgubbar, så himla gott och så himla bra att det är jordgubbssäsong nu äntligen, frysta jordbuggar är inte så gott, hallon går fint men inte jordgubbar! Åt frukost och såg lite tv innan jag tänkte att jag skulle bege mig ut för den dagliga promenaden, tog Gammlia idag, men så kände jag mig lite på topp så jag tänkte jag skulle testa springa lite, se hur det skulle gå, har ju inte sprungit på ca 4 år....så jag började lite försiktigt och helt plötsligt hade jag sprunigt halva spåret....var inte ens trött...lite små svettig, inte farligt. Tror all cykling i sommar börjar ge resultat :) Gick sista biten av spåret, då de var mest uppför och tänkte att jag inte skulle förstöra den sköna känslan av att jag faktiskt orkade :) så det blev väl ca 3 km spinga och 2 powerwalk...nnu blir det att ta de lugnt en stund i soffan innan jag ska iväg och jobba natt igen...ledig i morgon, nice :)
Trevlig lördag alla som är lediga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0