Förkyld och sommarbete

Hm idag hade vi obligatoriskt seminarie i skolan så jag var tvungen gå dit fast jag bara sovit max 1,5 h i natt. River i halsen som tusan då jag ska svälja så...det har blivit lite bättre idag iaf nu är jag bara sjuuukt förkyld. Det var en plåga sitta i skolan iaf, såg ut som SKIIIIT inget smink eller nå då jag bara sitter och gråter hela tiden (killar i näsan så jag vill nysa men de går inte) sen hade vi mer lektioner efter detta men jag klarad inte av att vara kvar, begav mig hemåt istället, måste sova. Ska ju jobba natt, börjar kl 21, blev dock så att jag sjukanmälde mig...men det var jobbigt, gillar inte sånt, tror aldrig jag har sjukanmält mig från jobbet faktiskt i hela mitt liv, men det är en första ggn för allt. Cyklade förbi bolaget iaf för jag skulle köpa lite presenter till mina kompisar i stallet som varit så snälla och stället upp och hjälpt mig de dagar jag haft huvudet under armen ;) direkt jag kom hem blev det bums i säng och somna på två röda, vakande av kl 16.30 då jag var tvungen cykla ut till stallet, skiiit vad jobbigt det var. Kroppen som en degklump, rinnande täpp näsa så jag inte kan andas, men jag tog mig dit iaf. Ikväll skulle vi nämligen släppa hästarna på sommarbete. Gick hur bra som helst att släppa dem och fick lite fina bilder också...härligt med sommar, bara värmen kan komma snart...fryser ju ihjäl här!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa M

Andra bilden var ju hur skön som helst!!!!!! Många fina bilder!



/Lisa

2012-06-04 @ 09:18:41
URL: http://lisilajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0